jake webove rozhrani posty?

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Úterý Únor 28 12:56:13 CET 2006

Ahoj,

Katerina Bubenickova wrote:
> Dobry den,
> na postu pouzivame thunderbird u uzivatelu, kteri maji vlastni PC.
> Profil maji na novellove siti.
> Pokud se nekolik uzivatelu strida na jednom PC, zavedli jsme webove
> rozhrani horde.
> (Nasi uzivatele si velmi casto vytvareji nove profily a pak nemuzou ke sve
> poste, webove rozhrani jim neumozni profil vytvorit.)
> Nasi uzivatele si ale stezuji, ze horde je neprehledne a nechteji s tim
> pracovat.
> Nevite o necem uzivatelsky privetivejsim a prehlednejsim?
> Mame cca 250 schranek.

> [...]

A co takto zozbierat poziadavky od uzivatelov, ze co presne im vadi, co
im chyba, co tam chcu mat atd? To je z uzivatelskej strany. Dalej
zozbierat poziadavky od spravcov, ze aky je stav mailovych sluzieb, na
com bezia, ake su moznosti?

Toto si spisat a potom zacat riesit? Lebo takto clovek dostane spustu
rad (openwebmail, squirell atd.), ale chyba mu zaklad na rozhodovanie -
co vlastne chce dosiahnut.

Takto si nam poskytla iba informaciu o tom, ze uzivatelom sa horde
nepaci, a nechcu s tym pracovat. Z toho by som vyvodzoval, ze by sa
mohol poriesit redizajn html/css casti a horde ako take by mohlo kludne
ostat.

Martin