Komercni aplikace pod GTK?

Peter Surda surda na shurdix.com
Úterý Únor 28 13:31:07 CET 2006

Martin `MJ' Mares wrote:
> To není pravda, protože GPL explicitně zakazuje při distribuci přidávat
> jakákoliv omezení na používání a šíření díla, pročež jakákoliv taková
> směrnice bude v konfliktu s licencí.
Ale to dielo predsa nesiri ta firma (autor) ale niekto neautorizovany.
Podobne, kupec ukradnutych hodiniek ich nenadobudol pravoplatne a od
povodneho majitela nema pravo nic ziadat.

Vsetko zavisi od vole AUTORA (nie nejakej nahodnej osoby, ktora ma
zhodou okolnosti moznost ten kod kopirovat):
- ked chce sirit (pod GPL), musi k tomu dat zdrojak atd
- ked nechce sirit, nikto ho k tomu nemoze donutit, kradez na tom nic nemeni

> ... ale budou riskovat žalobu pro zásah do autorského práva (protože pak
> používají SW v rozporu s GPL),
Blbost. Autorsky zakon porusuje prave ten druhy, lebo neautorizovane
pouziva kod, ktory nema distribuciu dovolenu.

Rovnako mozu zlodeja-insidera vyhodit uplne nezavisle od krokov voci
tretim stranam.

> 				Have a nice fortnight
S pozdravom,
Peter