software suspend v kernelu 2.6.14 -> vyreseno

simon na cesa.cz simon na cesa.cz
Úterý Únor 28 18:25:33 CET 2006

> I se SMP by to melo fungovat... Ale aktualni kernel je 2.6.16-rc neco,
> a ja jsem programator (ne historik) takze fakt nevim jak to bylo v
> 2.6.14.
>
> 				Pavel

moje hloupa chyba

SMP a swsuspend ... funguje ... pouze je potreba
v konfiguraci povolit

CONFIG_HOTPLUG_CPU=y

aby slo pri zapnutem SMP zapnout i SWSUSPEND

   (dekuji Pavlovi Machkovi za nakopnuti)
   (stejne je to krasa kdyz vam poradi sam autor)
   (tedy poradi sam Velky -)))

--------------shrnuti----------------------------------------
takze 2.6.15.4 SMP - (tedy P4-HT) a sofware suspend funguje ...
suspend to disk
   dokonce drze i s preempt kernelem ... a vesaFB
   usne a spravne se probudi i v X (xfree86 4.3.0) s nv driverem
   s lehce opatchovanym nvidia (viz drive)... usne a probudi se ale pridu o console ->
     tedy console funguji ale jsou cerne.

suspend to to RAM fungoval ... pouze bylo potreba probudit video pomoci vbetool
a jestli funguje i nadale ozkousim jeste dnes -)))

v smp nastal problem s ndiswrapperem,ktery je potreba odloadovat pred usnutiim jinak usinani konci
padem kernelu .... ale to je poho ... koneckoncu ndis je z nouze cnost
pro info Hardware je Dell Inspiron 5150

toz tak
-))) simon