gpg a zadani hesla

hondza trustworthy.devil na tiscali.cz
Úterý Únor 28 22:34:10 CET 2006

Ahoj.

On 2006-02-28, Zdenek Lukes <zlukes na eeg-cz.com> wrote:
> Pokousim se pouzit neco jako toto
>
> echo "heslo_k_certifikatu" | gpg -sb 25.pdf --passphrase-fd 0

---
echo -n 'heslo_k_certifikatu' | gpg --passphrase-fd 0 -sb 25.pdf
---

> ale i pri tomto chce zadat heslo k certifikatu. Potrebuji, abych toto
> heslo mohl nejak zadat v prikazove radce.

Ve vasem priklade bylo chybne poradi parametru. Je zjevne treba mit
potrebne parametry pred prikazy. Taky jsem to zjistil az ted, kdyz jsem
zkousel, proc vam to nejde :).

Dale jsem vam chtel puvodne rict, at to heslo radsi nacitate ze souboru
pomoci:

---
gpg --passphrase-fd 0 -sb 25.pdf < soubor_s_heslem
---

Kde soubor_s_heslem by mel rozumne nastavena prava. Myslel jsem to
proto, aby se nemohlo to "echo heslo" objevit ve vypisu ps. Jak jsem ale
zjistil, tak se stejne neukazuje (asi proto, ze echo je bash builtin, to
jen hadam).

> Lukin

Mejte se,

--
hondza aka "kinderzrout" | GPG key: http://www.hondza.adslink.cz/key.asc
Fingerprint: 31E7 EF56 7280 5C89 75E9 FF9D 010E 175F 7823 CF38