Nelze pripojit - UPS APC SMART 750

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Leden 3 13:01:05 CET 2006

Radek L napsal(a):
> [...]
> mam problem s pripojenim upsky k serveru pres apcupsd. Instalace
> probehne v poradku, ale pri spusteni deamona mi napise do logu :
> apcupsd FATAL ERROR in smartsetup.c at line 177
> PANIC! Cannot communicate with UPS via serial port.
> Please make sure the port specified on the DEVICE directive is correct,
> and that your cable specification on the UPSCABLE directive is correct.
> Tue Jan 03 12:40:56 CET 2006  apcupsd error shutdown completed
> Kabel dodavany s UPSkou 900-0024C, pripojeno na port COM1 (a jsem si
> jisty ze to je na COM1 jiny v serveru neni:-))

No to nevím ale v linuxu žádné com1 není tam jsou /dev/ttyS.....

> Konfigurace serveru :
> Debian Sarge, kernel 2.6.8-2-686, apcupsd  3.10.17-2.
> konfigurace apcupsd.conf :
> ## apcupsd.conf v1.1 ##
> UPSCABLE smart
> UPSTYPE apcsmart (zkousel jsem i smartups)
> #smartups
> DEVICE /dev/ttyS0

Jseš si jistý že je to /dev/ttyS0 ?

Je toto zařízení v /dev/ vytvořeno ?
Jaké má práva ?

Nastavils správně přenosovou rychlost, paritu a pod......
Podle toho co používá ta UPS ?

|    ICQ    179223500                    |

Kdo chce špatně činit, vždy (si najde) příčinu.
MALE FACERE QUI VULT, NUMQUAM NON CAUSAM INVENIT.