Vhodny mobil a sw pro odesilani SMS

oldfrog oldfrog na volny.cz
Úterý Leden 3 15:23:26 CET 2006

Dalibor Straka wrote:

> Je to tak. Nagios nahlasi pad webu a spusti skript, ktery wgetem na
> mobilem.cz posle smsku. Pouze to neumi nahlasit vypadek spojeni do
> internetu, ale to nikdy nebyl problem, to jedine nam nepadalo ;-).
>
> -- Dalibor

Pro rozesilani SMS pouzivam gammu a starou Nokii3310 pripojenou pres
nejaky noname seriovy kabel. Bohuzel pri dlouhodobejsim pripojeni k pc
se mobil vypne. Pokud neni mobil pripojen, funguje normalne, zda se.

Driv nez zacnu zkouset jine mobily nebo navrhnu koupi gsm modulu,
chci se zeptat - resil nekdo stejny problem?

Preju hezky den,
O.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'