kernel zastane na Freeing unused kernel memory

iko iko na kamarad.cz
Středa Leden 4 08:47:25 CET 2006

zdravim,

mam problem s nabotovanim stareho linuxu. z jedneho pocitaca som si cez
rsync preniesol FS do imagu u seba. Namountoval som si ho cez loop,
zmenil fstab, lilo.conf (na tom pocitaci boli scsi disky, u seba cez
qemu ide), nabotoval som iny linux, pripojil obraz disku. Skusil som
chroot a segmentation fault. Nabotil som ine jadro, chroot, segmentation
fault. Tak som tam nainstaloval lilo s volbou -r /tmp/rootdisku. Odvtedy
mi ten linux uz bootuje z toho obrazu, ale su tam dva problemy.

Partition check:
  hda:hda: set_multmode: status=0x41 { DriveReady Error }
hda: set_multmode: error=0x04 { DriveStatusError }
  hda1 hda2
VFS: Mounted root (ext2 filesystem) readonly.
Freeing unused kernel memory: 64k freed

a tam to skonci, zamrzne a nejde dalej. Nech skusam co skusam, nie a nie
to posunut dalej. Je to RedHat 6.2, bezi v qemu 0.8.

Co robim zle? Uz nad tym sedim druhy den...
diky za kopance

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises