Vhodny mobil a sw pro odesilani SMS

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 4 17:33:49 CET 2006

Dne Tue, Jan 03, 2006 at 08:24:37PM +0100, Petr Tomasek napsal:

> IMHO nejlepsi reseni (pokud clovek jen posila sms-ky) je udelat si
> nejake jednoduche udelatko, ktere by ridilo nabijeni mobilu.
>
> Pokud mobil zvlada zakladni GSM AT prikazy, tak se da velmi jednoduse
> zjistit jak moc je vybity a podle toho bud zapnout, nebo vypnout nabijeni.
>
> Co se tyce vetsi spotreby pri pripojeni mobilu pres kabel, tak to je
> normalni, u Siemensu je to udajne tim, ze proces v tu chvili bezi na
> plny vykon (a neshodi se do nejakeho setriciho rezimu??).

Tahle reseni jsou absolutni blbost. Normalne to chce sehnat MC35i od
siemensu, to je prumyslovy GPRS modem, ktery posila sms jako vino, snasi
provoz v rezimu 24/7/365 a nikdy nebudete muset resit blbosti jako baterka
nebo problem s vypadavajicim konektorem v mobilu.

Kdyz lide prechazeli na CDMA tak jich byla k mani spousta, bohuzel jsem
neodhadl potrebu a tak mam ted asi dva deficit, ale sehnat se to da, cena je
od 1000 do 1500, jeden jsem mel i za 2500 a za tu cenu se to absolutne
vyplati. I za tech 15000 co chce siemens za novej se to vyplati.

zdravim
dan