Watchdog nebo po siti spinatelna zasuvka 230V

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Leden 5 05:43:47 CET 2006

Pavel Machek wrote:

> Videl jsem variantu CD-ROMka namirena proti reset tlacitku :-).

Taky dobry :-) Ale pokud tam vede telefon, tak se dela resetovatko ze
stareho externiho modemu. Jedina podminka je, ze musi mit jeste rele. Ty
nove uz to maji polovodicove a to moc nefunguje.
Pracuje to tak, ze se modemu nastavi zvedat automaticky treba po 8
zazvonenich a to prepinaci rele se na tistaku odskrabne, aby nikam nevedlo
(bacha, neodpojit civku) a spinaci kontakty se vyvedou paralelne na reset
tlacitko kejsu. Ani z hlediska el.bezpecnosti tomu neni co vytknout.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz