Watchdog nebo po siti spinatelna zasuvka 230V

Staněk Daniel Daniel.Stanek na mius.cz
Čtvrtek Leden 5 09:21:02 CET 2006

> Taky dobry :-) Ale pokud tam vede telefon, tak se dela resetovatko ze
> stareho externiho modemu. Jedina podminka je, ze musi mit
> jeste rele. Ty
> nove uz to maji polovodicove a to moc nefunguje.
> Pracuje to tak, ze se modemu nastavi zvedat automaticky treba po 8
> zazvonenich a to prepinaci rele se na tistaku odskrabne, aby
> nikam nevedlo
> (bacha, neodpojit civku) a spinaci kontakty se vyvedou
> paralelne na reset
> tlacitko kejsu. Ani z hlediska el.bezpecnosti tomu neni co vytknout.

elektricky jo ale jinak kdyz ti tam nekdo nahodou nebo umyslne zavola tak se ti resne server :)

pouzivate nekdo nebo mate tip na nejaky lidovejsi fencing device? - napr. v dokumentaci k rh clusteru se odkazuji na neco od apc, ale na ceskych strankach apc se k tomu moc najit neda (hlavne aspon orientacni cena a jestli se dela varianta pro nase el. normy). nejlepe neco co se pripoji na sit a ma to svoji adresu - ne na gsm nebo pevnou linku.

dan