Modelines a stejne nastaveni v Lin jako ve Win

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Leden 5 11:39:44 CET 2006

Kamil Krejča napsal(a):
> Zdravim,
> vzhledem k tomu, ze se tady pred chvili probiralo podobne tema, zeptam
> se, zda existuje nejaka moznost precist aktualni nastaveni modelines ve
> Win(XP), aby se pak to same rozliseni a nastaveni dalo pouzit v Linuxu.
> Jde mi o to, ze pouzivam oba systemy a monitor nema dostatek pameti na
> zapamatovani tolika ruznych rezimu. Pokud je pouzit rezim z DDC
> monitoru, pak maji Linux i Windows stejne rozmery na obrazovce. Bohuzel
> tohle se tyka pouze rozliseni 1280x1024 na 85, protoze maximalni frekvence
> [...]

Nechápu co tu řešíte ?

1.) V linuxu si nastavím monitor tak aby byl obraz uprostřed.

2.) V windows nešahám na monitor a obraz vycentruji z ovladače který
jsem nainstaloval z CD pro windows. (Pochybuji že by na CD pro windows
nebyl na to program pro nvidie normálně je)

|    ICQ    179223500                    |

Opravdu ideální manžel je muž, který zachází se svou manželkou přesně tak
jako se svým novým vozem.
		-- Henry Ford