Watchdog nebo po siti spinatelna zasuvka 230V

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 5 13:55:54 CET 2006

On Thu, 5 Jan 2006, Staněk Daniel wrote:

> pouzivate nekdo nebo mate tip na nejaky lidovejsi fencing device? - napr.
> v dokumentaci k rh clusteru se odkazuji na neco od apc, ale na ceskych
> strankach apc se k tomu moc najit neda (hlavne aspon orientacni cena a
> jestli se dela varianta pro nase el. normy). nejlepe neco co se pripoji na
> sit a ma to svoji adresu - ne na gsm nebo pevnou linku.

APC AP 7920 - osm vystupu, pristup pres telnet/ssh/http/https a jine,
moznost vytvareni kont a prirazovani prav na jednotlive vystupy, ma to
vlastni watchdog kterym se to samo hlida. Cena lidova cca 16kKc s DPH.