Apache nezobrazuje soubory větší než 2GB (Large File Suport)

Martin Bajer hi na fict10n.net
Čtvrtek Leden 5 15:56:53 CET 2006

> On Thu, 2006-01-05 at 12:28 +0100, Pavel Kankovsky wrote:
> Pravdepodobne z toho duvodu, ze vola 32-bitovy stat() (nebo spis lstat()),
> ktery selze. Mozna by stacilo Apache zkompilovat s _FILE_OFFSET_BITS = 64.

 Dekuji za tip.
 V puvodnim dotazu jsem zapomnel zminit, ze se jedna o Apache2 ze stable
Debianu 3.1. Radeji nebudu experimentovat, az tak moc tu podporu pro
velke soubory nepotrebuji, radeji pockam na oficialni verzi 2.2, ktera
jiz tuto vlastnost obsahuje.

--
Martin Bajer
KrenkovaNET, http://nando.fict10n.net/