problemy s paskou ..

patrik rybar patrik.rybar na hp.com
Čtvrtek Leden 5 20:05:35 CET 2006

ved on ti vravi, ze nemas pokazenu, ale cistu

pravdepodobne je paska naformatovana(alebo dane nejake data) uz s
nejakou velkostou bloku a ty nevies a nemas ako vediet akou, preto ten
i/o errr.

mt -f /dev/st0 setblk 0

skus previnut na zaciatok alebo neprevijacie zariadenie
mt -f /dev/nst0 status
tar cpvf /dev/nst0 /tmp

pripadne rovno natlac data po previnuti na zaciatok
tar cpvf /dev/st0 /tmp

a skus citat

tar tvf /dev/st0

rmmod st  (a pohraj sa s buffer_kbs / 64 alero 128)

modprobe st buffer_kbs=64

ale to uz je skor o rychlosti