problemy s paskou ..

patrik rybar patrik.rybar na hp.com
Čtvrtek Leden 5 21:40:46 CET 2006

uz len zostava skusit zoapr veci

- prezriet terminacie ak je to nieco starsie
- check scsi driver, ci nahodou ....
- skusit nejaku live-distro pripadne iny os, ale ine os nemaju take logy
ako ux* a im podobne

to su tak moznosti na odfiltrovanie, ci sa nieco nenstavilo zle

ak doteraz isla a zrazu ee
tak
- vycistit mechaniku
- pripojit na iny radic
- vymenit kabel
- ak je spolu s nejakym inym scsi zariadenim, tak pripojit na test
samostatne

viac ma nenapada, zatial