Synaptics Touchpad - nahodna nefunkcnost

Michal Čihař michal na cihar.com
Pátek Leden 6 00:37:24 CET 2006

Zdravím

On Fri, 06 Jan 2006 00:15:40 +0100
Dal Horinek <dallinux na centrum.cz> wrote:

> nekolikrat se mi stalo, ze mi po nabootovani systemu nenabehly Xka, v
> logu bylo:
>
> Synaptics Touchpad no synaptics event device found (checked 13 nodes)
> (EE) xf86OpenSerial: No Device specified.
> Synaptics driver unable to open device
> (EE) PreInit failed for input device "Synaptics Touchpad"
> No core pointer
>
> verze driveru synaptics-0.14.2
>
> Po dalsim rebootu naskoci, takze vubec nevim, cim by to mohlo byt.
> Nejhorsi je, ze si to vybira oprvadu nevhodne chvile :)
>

>   Pokud nekdo mate tento problem taky a vedel byste, jak jej vyresit,
> [...]

Není ta náhodnost způsobena tím jestli je nebo není připojena USB myš?
Jestli ano pak by mohlo pomoci přidat kernelu parametr usb-handoff.

--
    Michal Čihař | http://cihar.com