prosba o pomoc, hnijici hw (OT)

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Pátek Leden 6 02:12:51 CET 2006

Daniel Hrbac wrote:

> pokud je tuhnutí nahodílé, v prvé řadě zkuste memtest86 a pořádně
> zkontrolovat paměti.

Neveril bych tomu, ale fakt to nahodile tuhnuti zpusoboval pametovy
modul (Samsung DDR 400 512M). Druhy (A-DATA) slape. Kamarad, co se v hw
vyzna lip nez ja, mi rikal, ze je to zvlastni, ze vadne pameti se
projevuji obracene -- mrznou kompa kdyz teplota stoupa a ne zastudena.

Taky mi rekl, ze vadny pameti se ve valny vetsine pripadu projevi uz pri
prvnim pruchodu memtestem. Az bude chvile casu, zkusim to projet jeste
jednou poradne.

To by me zajimalo, komu ten modul nacpu, kdyz nam ProCA zkrachovala... v
zaruce to melo bejt este rok a kupoval jsem ho za cenu pres tri
tisice... :-(

Grr.

--

\//\/\
(Sometimes credited as 1494 F8DD 6379 4CD7 E7E3 1FC9 D750 4243 1F05 9424.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing viruses w/o my knowledge.:) ]