prosba o pomoc, hnijici hw (OT)

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Leden 6 11:41:35 CET 2006

Vlada Macek napsal(a):

> Neveril bych tomu, ale fakt to nahodile tuhnuti zpusoboval pametovy
> modul (Samsung DDR 400 512M). Druhy (A-DATA) slape. Kamarad, co se v hw
> vyzna lip nez ja, mi rikal, ze je to zvlastni, ze vadne pameti se
> projevuji obracene -- mrznou kompa kdyz teplota stoupa a ne zastudena.

To je normální všechny elektronické součástky blbnou jak se zahřívají.

Zima jim nevadí - pokud je chladno tak tam jim začíná vadit to že se
sráží voda na deskách a při velkém chladu pokud na to nejsou dělané
komponenty dochází k trhání pouzder plošných spojů a pod z důvodu
roztažností materiálů.

|    ICQ    179223500                    |

V některých dobách sní lidé hromadně.
		-- Kumor