problemy s paskou ..

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Leden 6 21:03:13 CET 2006

Otázka je, zda by stačilo pásku "odpojit" a znovu "připojit" - tedy "scsi
remove-single-device _číslo_zařízení_" a "scsi add-single-device
_číslo_zařízení_" poslané na /proc/scsi/scsi.

Občas jsem se také setkal s mechanikou, které se prostě nechtělo (ale pak
obvykle nevypisovala ani mt status) a často odpojení/připojení pomohlo.
Případně odpojení/vypnutí mechaniky (byla externí)/zapnutí/připojení.

Slávek.