SkypeBox???

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Leden 8 02:59:47 CET 2006

Peter Surda wrote:

> Zdravim aj ja :-).
>
> Za prve, skype je closed source a vyzaduje glibc, teda v kazdom
> pripade to nemoze byt uplna minidistribucia. Za druhe, zo skusenosti
> vyzaduje aspon PII/400MHz a aj to len tak-tak. Za tretie, niekde som
> cital ze skype samotny nieco take planuje.

No dobre, tak ne minidistro, ale neco by snad slo vytvorit. Napriklad Xka s
pouhymi dvema fonty (proporcionalni a neproporcionalni). Zkousel jsem jednu
ze starsich verzi Skype na Win98 notne orezanych na 486/100MHz. Vzhledem k
tomu, ze tam skutecne byl instalovany jen driver zvukove karty a i VGA byla
pouzita jen "obecna PCI" a veskere nepotrebne soucasti systemu jsem odebral,
Skype fungoval. Je sice pravda, ze se nesmelo pomalu ani pohnout mysi, ale
fungovalo to :-)
Ze Skype planuje blackbox je sice pravda, ale take je pravda, ze to planuje
uz 2 roky :-)

> Okrem toho pokial sa mi mari, skype uz vie bezat na niektorych PDA.
> Takze neni ani co riesit.

No jo, jenze kolik stoji PDA treba i v bazaru? Naproti tomu napriklad nejaky
AP point s USB vystupem nebo neco podobneho se necha poridit nove od 3000
Kc.
Jde mi o to, ze clovek, ktery ma klasicky analogovy telefon a internet pres
kabelovku nebude chtit mit kvuli telefonu zapnute PC 24 hodin denne. A pri
tom kabelovkovy modem ma TP vystup. O WiFi ani nemluvim, tam je to jeste
jednodussi.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz