ipsec 2.6.14, racoon, chybova hlaska v logu pri autogenerovani SPD

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Neděle Leden 8 18:01:42 CET 2006

zdar vsem,
  pri autogenerovani SPD pomoci racoon isakmp serveru se me v logu objevuje
hlaska "ERROR: such policy does not already exist:" nasledovana informacemi o
SP co se vytvori.
zarazi me, ze vsechno funguje jak ma, vsechno se vytvori, racoon na zacatku
pozna ze ma vytvorit SPD a pak me vysvisti ten error.
nevi nekdo, jestli je to ma mit jenom informativni ulohu, nebo jestli je
nejaky problem, ktery se objevi az pri nejake konkretni situaci? ten tunel
jede fajn, tak premyslim odkud na me spadne klavir:)

diky
mk