SkypeBox???

Vaclav Stepan stepan na KMLinux.fjfi.cvut.cz
Neděle Leden 8 22:40:01 CET 2006

On Sun, Jan 08, 2006 at 01:18:24AM +0100, Petr Vileta wrote:
> Jak se rozviji telefonovani VoIP, tak take pribyva uzivatelu Skype. Bohuzel
> pro Skype existuji jen telefony, ktere vyzaduji zapnuty pocitac s
> nainstalovanym Skype.
> Tak me napadlo, zda by nesel z neceho udelat SkypeBox. Proste "cerna
> skrinka", kde bude orezana verze Linuxu s X-ky, lepe receno specialne
> vytvorena distribuce (zdravim pane Surdo :-) ) a bude to mit TP vstup
> internetu, TP vystup do PC nebo LAN a USB vystup na Skype telefon.
> Reseni s nejakym starym srotem PC (486, P1,2) je dost nevhodne. Je to
> velke, vetsinou se v tom toci vetraky, zere to moc proudu.
> [...]

Co se PDA tyce - kdyz to chcete pouzivat jako telefon, muze mit mrtvou
baterku. IMHO byste se rekneme do peti tisic mel v pohode vejit
a vysledek je velmi prijemny (jiste, musite mit WiFi, nebo LAN kartu),
ale vidite kdo vola a nepotrebujete Skype telefon.

Pokud to nechcete resit starym srotem (ackoliv 486 s pasivnim chlazenim a
bezhlucnym zdrojem by mela byt bez problemu), pak to ,,z neceho'' trochu
ukazuje na reseni postavene na VIA EPIA nebo tak neco. Coz se tu diskutuje
celkem pravidelne.  Ale to jste porad u toho, ze je zapnute neco, co zere
nezanedbatelne mnoho proudu - akorat to bude tiche.

Kdyz jsme u toho - nezkousel jste nekdo nazivo chlazeni olejem v akvarku?
(Board ponoreny v nevodivem nekorozivnim oleji, disky venku, tichy zdroj.)

Hezky den preju

Vaclav Stepan