SkypeBox???

Oqak node.ch na centrum.cz
Neděle Leden 8 22:47:07 CET 2006

Jedna se o VoIP konvertor umoznujici propojit SIP ustrednu (pres LAN port) s
beznym analogovym telefonem. Se skypen souvisi snad jen tak, ze slouzi k
telefonovani pres Inet, pripadne k ni lze ten puvodni telefon pripojit jako
pevnou linku (PSTN), i kdyz pevnou fyzicky nemate. Takze pres Inet budete
volat, ale ne pres Skype, ale pres SIP, ono to je take skoro zdarma:
http://vox.802.cz/cenik.php

Vysoke naklady? A ze se bezne prodavaji mobilni telefony za 13.000 i vice
tisic, to nikomu neprijde vysoke? :-)