SkypeBox???

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Leden 8 22:47:37 CET 2006

Oqak wrote:

> Nemate proc :-)
> www.engadget.com/2006/01/04/netgear-wifi-phone-for-skype-no-pc-required/
>
> http://news.google.com/news?&q=Creative+PhonePLUS

Tak tohle jsem sice neznal, ale stejne ... oba telefony jsou neco jako
Yetti. Kazdy o nem mluvi, ale nikdo ho nevidel :-)
Muzete mi poslat URL obchodu, kde to jde koupit?
Prolezl jsem ty odkazy i dalsi linky z nich, prolezl jsem diskuze a nikde
ani naznak, ze by se to dalo koupit. Navic u toho Netgear byla v diskuzi
narazka, ze to je moooc podobne jednomu Sony-Ericsson a ze to mozna bude
"novinarska kachna".
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz