problem s dvoma apachmi

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Leden 10 08:07:47 CET 2006

> mam nainstalovane dva apache jeden pocuva na porte 80 druhy na 8080 obidva
> maju taky isty DocumentRoot a to napr /in/local a chcem dosiahnut aby sa
> do adresaru /in/local/home/linus dalo pristupovat len cez port 8080
> neviete mi poradit ako to spravit?

Pokud pominu, ze me nenapada jediny rozumny duvod proc mit dva apache na
ruznych portech se stejnym document rootem (kdyz staci jeden na dvou portech
soucasne), tak to uplne spravi neco ve stylu
<Directory /in/local/home/linus>
order deny,allow
deny from all
</Directory>
v konfiguraci toho,co bezi na portu 80.

Nasazovat na to rewrite je sice mozne, ale to jste nechtel a navic je to
bitevni lod proti komarovi.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrivauser.cz