řešení diskového pole

Martin Horicky linux na ihouse.cz
Úterý Leden 10 09:09:30 CET 2006

Zdravím,
sice tento dotaz není v vztahu přímo k linuxu, ale týká se řešení síťových polí.

Právě řeším v naší síti rozšíření diskové kapacity o cca.1TB a hledám nejvhodnější řešení co do rozdělení zátěže za nepříliš vysokou cenu, ale netuším která varianta je lepší.

1)  rozšíření serveru o řadič (samozřejmě server model) plus dostatečný počet hdd, to se mi zdá nepraktické z důvodů přilišné zátěže jedné stanice
2) vytvoření úplně nové stanice, čistě zaměřené jako diskové pole (více síťových karet,...)
3) systém externích hdd připojených přes síť (Maxtor, WD)

Napište mi prosím kdo má jaké zkušenosti, třeba to bude nápomocné i někumu dalšímu.

Díky za zkušenosti Martin Hořický, správce sítě