vytuhavaci sitovka

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Úterý Leden 10 09:24:56 CET 2006

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk wrote:

> spolocne prerusenie alebo ioport harddisku a sietovky?
> cat /proc/interrupts
> cat /proc/ioports
>
> skus vypnut dma na harddisku (hdparm -d 0 /dev/hdb),
> pripadne skusit parameter kernelu acpi=on|off, (no)apic a podobne...

Diky za nakopnuti. Bylo to tak: kolidovala tam ta bezdratova sitova
karta (Trosku divne je ze az ted).
Zatim to resim tak, ze je vytazena ven z pocitace, protoze ji potrebuji
jen jednou za rok.

Chtel bych se zeptat, zda je mozne tu sitovku mit fyzicky v pocitaci a
"nejak" ji zakazat? Ve smyslu neprirazovat ji IRQ ani ioport, proste
vypnout.
Nebo alespon jak na ni prehodit IRQ a ioporty na jine hodnoty. Na karte
samozrejme zadne jumpery nejsou.

S pozdravem
	Miroslav Suchy