Jak psat spravne demona

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Úterý Leden 10 10:06:07 CET 2006

> pisu perloveho demona, ktery bude stale dokola provadet nejakou
> cinnost. Take bude treba mu posilat data po TCP. Je lepsi, kdyz
> se forkne a na socketu bude poslouchat dite -> jak tatovi preda ziskanou
> zpravu ze site? Zpusobu predani znam dost, ale bojim se deadlocku. Nebo
> neforkovat? Tady se zase bojim, aby se demon nezastavil na cteni ze
> socketu.

Nebylo by lepsi poslat tu otazku do perlovske konference?

Jinak co se kouknout na Net::Daemon, nebo to bude vzdy prave
jen jedno spojeni? Pro komunikaci mezi procesy slouzi trubka.
Cist z ni nebo ze socketu neblokovane, jak jiz radili je ukol
pro select, pripadne volani (sys)read/write (mozna se pletu,
jiz jsem v tom chvili nedelal a tak se mi to mozna plete s C).

Doufam, ze to trochu pomohlo

Luf