vmware a P2V

standa na doktor007.com standa na doktor007.com
Úterý Leden 10 19:43:17 CET 2006

Dobrý den,
 provedl jsem již několik virtualizací fyzických serverů do ESX
VMwaru pomocí P2V, ale nyní mám jeden problém. Virtualizace přes P2V
proběhla v pořádku, výsledný soubor jsem zkopíroval na server s ESX
a chtěl přidat novou VM s již existujícím diskem. Ale když chci disk
vybrat tak ho nevidím v nabídce, na serveru je, práva a majitel je
správně jako u ostatních, ale prostě mi ho to nenabízí. Zkoušel
jsem takto založit VM na GSX serveru a tam to je v pohodě. Nevíto čím
by to mohlo být?
VMware ESX 2.5.2, velikost souboru vmdk je asi 17GB.