zakazani prijimani mailu z internetu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Leden 10 23:28:35 CET 2006

pepox na tiscali.cz wrote:

> To neni presne to co potrebuju (nebo jsem to spravne nepochopil).
> Ja potrebuju zakazat veskerou komunikaci z internetu pro vybrane
> adresy. Napr. adresa mail_1 na mojedomena.cz  mohl prijimat i odesilat
> pouze na adresy *@mojedomena.cz .
> mail_2 na mojedomena.cz muze posilat kamkoliv.

A mate tam neco jako procmail? Pokud ano, tak pomoci .procmailrc definovat 2
pravidla
1) kdyz je to z domaci domeny, tak dorucit
2) kdyz je to odkudkoliv, tak zahodit
Pravidla se prohledavaji sekvencne, takze kdyz nevyhovi 1, tak vzdy vyhovi 2
:-)
Pripadne to muzete tim procmailem rovnou presmerovat spravci, nebo sefovi
(ktery to zrejme pozaduje takto udelat).
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz