Locales, kdm, Redhat

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Středa Leden 11 23:31:17 CET 2006

Zdravím,

potřeboval bych poradit s prkotinou -- snažím se nastavit desktopy
postavené na Fedoře s KDE tak, aby se s uživatelem bavily převážně česky.
Zjistil jsem, že nastavení češtiny v KDE samo o sobě nestačí a chce to asi
i nějaké ty locales.

Vím jak to jednoduše udělat globálně v /etc/sysconfig/i18n, ale to nechci
(vadí mi pak např. české hlášky v logu a podobná zvěrstva).

Nastavit tomu uživateli potřebné proměnné v bashrc taky není řešení, neb
se do té grafiky hlásí přes kdm. Určitě bych to dokázal někam mezi kdm a
spuštění KDE dobastlit, ale nepodařilo se mi najít žádný čistý způsob
(ideálně něco a la $HOME/.i18n). Jde to v RH nějak?

--HH