Vice IP adres na jedne sitovce

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pátek Leden 13 10:56:40 CET 2006

ICQ: 343044770
kolombo na kolombo.cz

----- Original Message -----
From: "Jan Kovář" <Jan-Kovar na meggle.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, January 12, 2006 10:32 AM
Subject: Vice IP adres na jedne sitovce

Dobry den.

Potrebuju na linuxovem stroji nastavit na jedne sitovce vice IP adres. Po
chvilce marneho hledani howto jsem zjistil, ze asi hledam IP aliasing. Je to
tak? Hned v prvnim howto jsem ale nasel, ze: IP Alias has been deprecated in
2.4.x and replaced by a more powerful firewalling mechanism. No ja mam ke
vsemu jadro 2.6, takze uz vubec nevim, jestli jsem na spravne adrese. Muzete
me prosim nasmerovat, co presne mam hledat? Stacily by tipy na klicova slova
pro pritele Googla. Pokud by snad nekdo mel v rukavu adresu na povedene
howto, tak bych byl na vrcholu stesti. ;-)