OT: 1000 Mbit a krizeny kabel

Petr Klima tosuja na post.cz
Pátek Leden 13 13:06:01 CET 2006

Obecne pro gigabit potrebujete Cat5e nebo Cat6 kabely. Mozna tam
hledejte problem. Zkousel jsem sveho casu Intel Gb sitovku spojit s
gigovym switchem asi metrovym Cat5 kabelem a jelo to gigabitove, ale
obecne to asi nebude dobra praxe.

Rada sitovek ma dnes auto-sensing, takze jim je jedno, jestli do nich
nacpete krizovy kabel nebo ne.

Tosuja