Kmail 1.9.1 - neuvěřitelně pomalé mazází / přesouvání mailů

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Pátek Leden 13 19:49:06 CET 2006

Dobrý den!

Používám SuSE 9.3.
Po aktualizaci KDE (3.5.0) se začal objevovat problém s neuvěřitelně
zpomaleným mazáním a přesouváním pošty v Kmailu. V podstatě přestane celý
Kmail na vteřinu či dvě úplně reagovat. Procesor přitom jede na nějakých 10%,
paměti i místa na disku je dostatek. Nezdá se také, že by na čas "zatuhnutí"
mělo vliv množství mazaných/přesouvaných zpráv. V logu jsem nenašel nic, co
by s tím mohlo souviset.
Tuším že se jedná o nějaký problém s komprimací složek, ale nevím jak to
řešit, jestli je to bug, jestli se to projevuje jen u mě a jestli by pomohlo
vrátit se na starší verzi KDE (de ovšem zase nechodí jiné věci ;o/

Nemáte někdo podobnou zkušenost, případně, nevíte co s tím?

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Důkazy ubírají pravdě na síle.
                                                    Georges Braque