OpenVPN, propojeni dvou siti

Jan Nemsak janko na janko.sk
Sobota Leden 14 21:25:23 CET 2006

Nerobi vam problem to ze mate zapnutu na firewalle maskaradu?
Opanvpn nomralne nepreklada vobec adresy, jedine zeby ste pingovali
priamo z toho stroja na ktorom mate pustene openvpn, vtedy packety mozu
odchadzat z adresy toho rozhrani. V takom pripade mozete skusit
ping -I <interfejs alebo adresat>

Jan Nemsak

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)