motherboard pro linux

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Neděle Leden 15 11:57:30 CET 2006

Jiri Kroutil wrote:
> Trochu mimo misu, ale docela bych se vyhnul chipsetum od NVidie (kamarad
> ma NForce 4 a AMD64 procesor a nebezi to stabilne, sitovka nahodne
> vytuhava a obcas system nedeteguje SATA disk. Ovladace jsou pouze ty z
> jadra, zkousene distribuce Debian a Ubuntu.)
>
> J. Kroutil

Zase tak cerne bych to nevidel, nedavno jsem tady zminoval lowend server
prave s nForce4 a amd64 (athlon64) cpu. Hned vedle lezi broucek s
nForce4 Pro a 2x amd64 Opteron. Oba bez jedineho problemu se stabilitou.

Stejne zelezo (a64) pouzivam i ve svem desktopu a zatim jsem nenarazil
na jediny problem se sitovkama (2x gbit lan) / detekci sata (dva ruzne
radice). Nebude problem s konkretnim kusem/vyrobcem ?

y.