povolovani sluzeb mobilem

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Leden 16 03:44:27 CET 2006

Pred casem se tu vedla diskuze o tom, jak povolovat sluzby, ktere jsou
zvenku (z internetu) zakazane. Konkretne se jednalo tusim o scp a psalo se
tu tenkrat o metode "poklepani". Ja jsem tehdy navrhoval, ze by to slo
provadet take pomoci mobilu, kdy by se zaslala SMS jako mail na server a ten
nasledne sluzbu povolil.

Ted jsem dokoncil skript, ktery presne tohle umi a hledam nekoho, kdo by mi
pomohl s otestovanim, anglickou dokumentaci a umistenim nekde na
sourceforge. Ja to otestovane mam, ale pouze na svem jedinem serveru a to mi
pripada nedostatecne. Takze pokud mate nekdo zajem ... ;-)

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz