Debian - extremne pomala instalace SW Raidu

Lubomír Vogl Vogl.Lubomir na seznam.cz
Pondělí Leden 16 18:15:31 CET 2006

Zdravim,

na nas stary HP NetServer E800 jsem instaloval dva IDE disky (na rozdilne kanaly IDE) a chtel nainstalovat Debian 3.1.

Pri pokusu o nastaveni SW Raidu se zacal pocitac zpomalovat az byla dalsi instalace prakticky nemozna. Zkousel jsem stahnout ruzne verze netinstu, ale se stejnym vysledkem. Pomale reakce se objevily az pri nastavovani MD zarizeni (opakovane vyzkouseno).

INstaluju na disky 120GB (BIOS umi pouze 9GB) jeden je Primary-Master, Druhy Secondary-Master. CD ROM je jako Secondary-slave (zkousel jsem i secondary master)
Na desce je integrovany SCSI radic ktery nemuzu vypnout (SCSI disky ale nemam).

V cem muze byt problem ?

Lubomir Vogl