antivirus a internet gateway

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Úterý Leden 17 08:59:05 CET 2006

Petr Hvězda napsal(a):

>Zdravim konferenci,
>
>doporucil by mi prosim nekdo nejaky rozumny antivirus na internetovou
>gateway (scan http a ftp), ktery by spolupracoval se squidem a dokazal
>ucinne eliminovat viry ?

Asi pred mesicem jsem se ptala tady na totez, ale jeste jsem nic
nezkousela.
Dostala jsem 3 navrhy:
1. AVIRA WebGate,

2. HAVP -to je zalozeno na AV clamav, potrebuje uzamykatelnou partition, spolupracuje se squidem,
komunikovala jsem se spokojenym uzivatelem, pry je potreba to nakonfigurovat, protoze defaultne
skenuje vsechny soubory a muze nestihat.
3. Trend Micro Interscan VirusWall for Linux. - to je pro nas financne nedostupne

Dneska hodlam vyzkouset trial verzi AVIRA WebGate, je to za penize ale
licence neni draha
http://www.officeplus.cz/detailprod.php?id=61
zda se, ze muze spolupracovat s jakoukoli proxy

--Katerina Bubenickova