router s nat

Peter Surda surda na shurdix.com
Středa Leden 18 15:05:00 CET 2006

Hodek Tomáš schrieb:

> Dobrý den,

taky

> mám linuxový router / firewall, který má tři síťovky - internet, lan a
> dmz. Je tam pouze pár pravidel a vše funguje správně, ale něco pomalu.

A robil si nejake konkretne merania napr. pingom, pozeral si z coho
pozstava traffic, ci tam nemate cervy atd? Predpokladam, ze prietok dat
budes musiet nejako zregulovat, pozri archiv konfery (a hladaj "shaping").

Poznamka: pomalu != pomalu (latencia vs. rychlost prenosu)

> pc: celeron 633, 128MBRam, 3x realtek, debian sarge 2.4.24 - originál,
> linka je vyhražených 500kB/s

no, tie realteky (pokial 8139) nie su  nic moc, aj na 500kB/s to uz je
badat.

> Děkuji za tipy
> Tomáš Hodek

S pozdravom,