vytuhavaci sitovka

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Leden 18 19:24:28 CET 2006

Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz> wrote:

> Diky za nakopnuti. Bylo to tak: kolidovala tam ta bezdratova sitova
> karta (Trosku divne je ze az ted).
> Zatim to resim tak, ze je vytazena ven z pocitace, protoze ji potrebuji
> jen jednou za rok.
>
> Chtel bych se zeptat, zda je mozne tu sitovku mit fyzicky v pocitaci a
> "nejak" ji zakazat? Ve smyslu neprirazovat ji IRQ ani ioport, proste
> vypnout.

rmmod modul ?

> Nebo alespon jak na ni prehodit IRQ a ioporty na jine hodnoty. Na karte
> samozrejme zadne jumpery nejsou.

apic, lapic parametre kernelu alebo ich vypnutie niekedy maju za
nasledok preusporiadanie interruptov

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |