Nefunkcni disk

egroups egroups na centrum.cz
Čtvrtek Leden 19 08:47:44 CET 2006

Mam tady problem.
Parkrat za sebou mi tu vypadl proud a mam tady jedno postarozni PC na testovani.Je na nem Mandrake 10.Mam v nem 2 disky,Western Digital 20GB a 30GB.
Po tech vypadcich ted stroj nejde nabootovat,hlasi Disk failure...,proste jako by to nemohlo najit prvni disk.Dival jsem se do BIOSu a tam jej detekuje jako cca 8,5GB disk,pricemz ten druhy detekuje spravne jako 30GB.Zkousel jsem nastartovat MandrakeMove a udelat mount /dev/hda,ale bez uspechu.Da se ten disk jeste zachranit?Rekl bych,ze je jen nejak poskozen master boot a taky ten BIOS se nejak poblaznil a spatne to detekuje.Poradi nekdo?