instalace FC3 na Dell PowerEdge SC1425

Petr Hvězda petr.hvezda na unistav.cz
Čtvrtek Leden 19 11:04:24 CET 2006

Zdravim konferenci,

mam problem s rozjizdemi FC3 na $SUBJ. V serveru jsou 2 SATA disky o
kapacite 250GB, vse v instalaci probehne v poradku, nastavim si druidem
particie a RAID, probehne format atd... Po skonceni instalace dojde k
rebootu dostavam hlasku:

Loding PBR for descriptor 1... done
Bad PBR signature

no a tim boot skonci.

Zkousel jsem Dell hotline, tam mi poradili vypnuti emulace USB jako disku,
nebo floppy, nicmene v BIOSu zadna volba disable neni, je tam bud HDD,
Floppy, nebo AUTO. Zkousel jsem vsechny, ani jedna z techto voleb problem
nevyresila.

Dalsi zkouska byla zavolat servis, tam mi technik rekl, ze takovou hlasku
nikdy nevidel, ani nezna a at se obratim na Dell hotline :).

V google jsem nasel jen ze tento problem ma vice lidi, nicmene zadne
odpovedi jak to resit.

Takze prosim nekoho, kdo mel podobny problem a zna reseni...

Diky

--
P.H.