presmerovani posty

Premysl Hruby lin-konf na post.cz
Čtvrtek Leden 19 14:21:50 CET 2006

David Hrbáč wrote:

> Já bych si dovolil také upřesnění. Soubor alias nemá v některých
> distribucích přesné místo. Najdete ho buď v /etc/aliases či v
> /etc/postfix/aliases.
> David

Rad bych upozornil, ze puvodni dotaz znel jak to udelat na DEBIANovi. K
dalsi odpovedi na Vasi odpoved bych jen poznamenal, ze puvodni tazatel
to chtel nastavit v postfixu takze si nejsem jist jestli dotaz na
sendmail by byl hodny. Uznavam samozrejme vytku s postalias - jenom jsem
zvykly pouzivat newaliases (je to takove logictejsi). Stejne i s tim
reloadem, je zbytecny, ale veci neuskodi.

(Prosim nechapejte tuto odpoved jakkoliv urazlive)

Prema