UPS - BackUPS 400

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Pátek Leden 20 08:59:49 CET 2006

On Fri, 20 Jan 2006, Dalibor Straka wrote:
> Tak mi neni jasne, jestli server bude mit 5 minut casu na shutdown nebo
> pri kolika procentech baterie upska hlasi konec? Nema tudle vec nekdo?
> Ani z toho nepoznam, jestli UPSka bezi na baterie nebo ne ;-)

Je to tupa UPS ktera umi jen simple signalling, takze nejaka procenta ci
rychlost vybijeni, z cehoz by se dala dopocitat zbyvajici vydrz, z ni
nedostanes.

Nicmene UPS by mela sama poslat signal v okamziku, kdy uz ma energii jen
na par minut, na coz by obsluzny software mel reagovat vypnutim serveru.
Techto UPS se ale vrele doporucuje si vydrz zmerit a vypnout stroj po
nejakem o neco kratsim case i v pripade, ze dany signal neprisel -- proste
pro pripade, ze ho UPS zapomene poslat nebo bude preslechnut.

--HH