XEN a sit

Václav Štěpán stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pátek Leden 20 18:16:32 CET 2006

Damir Špoljarič napsal(a):
> Zdravim,
> resim takovej problem. Rozchodil jsem Xen, jenze narazil jsem u jedne
> veci a tou je sit. Server je pripojen k Internetu a ma jednu verejnou
> IP a na teto masine jede tech virtualnich serveru vice a na vsech je
> potreba mit sluzbu na nejakem portu, ktery bude stejny pro tyto
> serveru a jak rikam, k dispozici je pouze jedna IP adresa pro vsechny
> vservery (verejna.. nemyslim tim napriklad lokalni rozsah mezi
> virtualservery). A vubec netusim jak to vyresit. Navody na netu co
> jsem nasel to resi pres NAT, jenze tam se nepredpoklada, ze budou dva
> [...]
Nemůžu si pomoc, ale pokud chcete, aby více čehokoliv používalo týž port
na téže IP adrese,
musí ta služba sama být schopna rozeznávat komu to půjde pomocí
mechanismu analogickému
VirtualHost u Apache - takže u HTTP to půjde, protože ten kdo se
připojuje zvenku zároveň
říká, který ze serverů za NAT má na mysli, ale obecně to takhle jít nemůže.

Šlo by to obejít pomocí VPN.

Václav Štěpán