QoS

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Leden 21 17:21:52 CET 2006

Dalibor Straka wrote:

> Zkuste dat na obe rozhrani serveru ferovou frontu ;)
> # tc qdisc add dev eth0 root sfq perturb 10
> Muze to trivialne pomoci (pripadne zmente 10sekund na 1).

Muzete to trochu rozvest? Na svem serveru nemam man pro tc a kdyz jsem
hledal na netu, tak zrovna "man tc-sfq" tam vsude chybi ;-)
Muzu si nejak overit, jak to vlastne mam v soucasnosti nastavene?
(predpokladam, ze nijak, ale...)

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz