QoS

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Leden 22 03:06:41 CET 2006

Oqak wrote:

> No a co? SPA2100 snad neumi port forwarding!? To umi snad kazdy
> router, ten se dava mezi intërnet a LAN (v lan muzete mit jak PC tak
> i servery dostupne zvenku). V SPA je pry take linux. Jeste ji nemam.

No zrovna o Linuxu se tam nepsalo nic a o port forwardingu taky ne. Ta moje
krabice taky umi QoS a ma v sobe nejaky NAT, ovsem ze by se to nechalo
pouzit, o tom nemuze byt rec. Taky stala jen 1500 bez DPH. Je to proste
delane pro pripady, kdy je clovek pripojen k netu pres kabelovou televizi a
ma doma 1-2 PC s neverejnou adresou.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz