web server v ipcopu

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Neděle Leden 22 14:28:50 CET 2006

Dobrý den,

rozhodli jsme se upgradovat svou hanebně zastaralou distribuci IPCopu,
ale narazili jsme na problém. Při upgradu je možné zachovat starou
konfiguraci, ale musí se to dělat přes ipcopovské webové rozhraní. Už
delší dobu mám ale problém s tím, že při startu ipcopa nenastartuje web
server. Když se pokusím nahodit ho ručně:

root na ipcop:~ # /usr/sbin/httpd -DSSL

dostanu chybovou hlášku, že nemohl vytvořit soubor /var/run/httpd.mm.???
(místo ??? je nějaké trojciferné číslo) a že "No space left on device".
Přitom místa by tam mělo být dost:

                   Size    Used    Avail   Use%    Mounted on
/dev/root         189M    102M      77M    57%    /
/dev/harddisk1    5.7M    3.5M     1.9M    65%    /boot
/dev/harddisk3    979M     50M     879M     6%    /var/log

Takže mu prý chybí místo na /, kde je 77M (57%) volných. Ještě nedávno
stačilo umazat všechny /var/run/httpd.mm.*, ale teď už nepomůže ani to.
Na téhle partišně nezapíšu nikam, píše mi to "No space left on device".
Nevíte někdo, co by se kde mohlo umazat, aby se zase dalo zapisovat?
IPCop je verze 1.3.0 s posledními patchi. Teď by mi v podstatě stačilo
to zprovoznit jednou, naposled, abych mohla zazálohovat nastavení a pak
to přemáznu novou verzí.

Hanka Skoumalová