web server v ipcopu

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Neděle Leden 22 22:31:14 CET 2006

Dobry nedelni vecer preji!

> Tak se mi podařilo šťastně nainstalovat novou verzi IPCopu, ale stejně
> mi to vrtá hlavou. Adresář /root obsahoval jenom setup.log z původní
> instalace, /home obsahoval jenom dva adresáře, které tam byly i s
> obsahem už od instalace a ve /var jsem taky nenašla nic, co by se nějak
> množilo (kromě /var/run/httpd.mm.???, ale ty jsem ručně mazala a vešlo
> se jich tam pořád míň a míň). Ta předchozí instalace měla limit 50000
> i-nodů, ta současná má něco přes 100000, ale budu to sledovat.

Strilim od boku:

Nemohlo se stat, ze to byly smazane soubory, ktere si drzel nejaky proces
otevrene? Desetitisice to asi byt nemohly, ale tisicovka chybejici
k prekroceni hranice by se takhle schovat mohla :)

--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
The number of UNIX installations has grown to 10, with more expected.  (6/72)